X-ray, Xray-pinkgrape, Powerplus och Green cow.

Akan

Drar fyra recensioner på en gång. Alla ÖoB drycker.

X-ray.

Smak.

Smakar ungefär som vanlig energidrycks smak fast beskare. Inte någon "höjdare" . Besk eftersmak också.
1 av 5

Utsidan.

Svart men var från början blå men den var för lik en annan välkänd energidryck (Vill inte nämna namnet men har ni druckit energidryck så vet ni vilken jag menar) Ganska snygg tycker jag, ganska "clean" med svart/silver bakgrund och ett stort X och ray lite mindre under.
3 av 5

Info

Har fått bytt utsida en gång för att den var för lik en annan energidryck.

Slutbetyg 2 av 5

X-ray pinkgrape.

Smak.

Smakar gott, smakar väldigt mycket frukt typ röda vinbär och hallon och massa bär. Väldigt god enligt mig.
4 av 5

Utsidan.

Ser ut som x-ray fast rosa istället för svart. Inte mycket mer att säga direkt.
2 av 5

Slutbetyg 3 av 5


Powerplus.

Smak.


Smakar väldigt och då menar jag VÄLDIGT besk och sur jordgubbe. inte god alls tycker jag.
1 av 5 (Borde finnas noll)

Utsidan.

Den är blå och silver och så står det Powerplus och är deras logga i rött-vitt längst upp.
1 av 5

Inköpsställe.


Öob.
Slutbetyg 1 av 5

Green cow.

Smak.

Smakar som X-ray fast söt och inte lika besk har jag för mig . Mycket god ! Smakar lite som en blandning mellar shark och V. Rekomenderas starkt !
3 av 5

Utsidan.

Grön och vit som hammarby handboll. Det står "X-ray energidryck" på baksidan också. Hammarby handboll märke på baksidan.
2 av 5

Info.

Sponsras av hammarby handboll och har ganska nyligen kommit upp på ÖoB.
Slutbetyg 3 av 5



Peace / akan*
2 Responses to "X-ray, Xray-pinkgrape, Powerplus och Green cow."
Skatan said :
5 januari 2010 kl. 15:41
Green Cow smakar exakt likadant som X-Ray, därav att det är x-ray i en annan förpackning. Står på burken om du inte tror mig.
Akan said :
5 januari 2010 kl. 16:03
Skatan, jag har skrivit i recensionen att det står på baksidan så jag tror dig. Tyvär har jag aldrig chansen att jämföra dom bredvid varandra så man får ta det hela med en nypa salt.

Skicka en kommentar